Kantinen

Kantinen er åben i pauserne og har et stort udbud af bl.a. sandwiches, boller, lune eller varme retter, salatbar, drikkevarer og slik.

Dagens ret og andet info kan findes på Kantines facebookside.

Fairtrade

Holstebro Gymnasium og HF blev mandag den 10. maj 2010 udnævnt til Danmarks blot tredje Fairtrade Gymnasium.

Det er Mellemfolkeligt Samvirke, der står bag udnævnelsen.I fremtiden skal al kaffe, te og kakao i kantinen og på lærerværelset være Fairtrade. Derudover skal der gymnasiet holde arrangementer med fokus på retfærdige handel.»Det er eleverne selv, som har taget initiativ til at sætte Fairtrade-stemplet på Holstebro Gymnasium og HF. Det er jeg meget stolt af og der er fuld opbakning til dem fra alle skolens ansatte«, siger rektor Hans Vangsgaard Hansen i en pressemeddelelse.