Arrange­­menter

Arrange­menter

Holstebro Gymnasium og HF er et åbent hus med mange gæster og arrangementer i løbet af året. Her kan du følge med i hvilke arrangementer, der foregår på skolen.

 

 

 

 

 

Vi glæder os til at fejre årets studenter. Nedenstående har I muligheden for at orientere jer om retningslinjerne for huefejring og dimission.
Huefejring og studenter 21.-23. juni 2021 

• Alle gæster på gymnasiet skal fremvise gyldigt coronapas ved indgang eller på forespørgsel fra skolens ansvarlige personale
• Elever og medarbejdere skal opfylde gældende testkrav som de forefindes de pågældende dage
• Alle der fysisk kommer på gymnasiet skal overholde gældende råd og retningslinjer om afstand og afspritning
• Hver student må blive fejret af op til maksimalt 10 personer, som får lov til at komme ind på gymnasiet – det vil sige, at op til 10 gæster udover studenten må opholde sig på et afgrænset område, hvilket er en forudsætning for, at der kan deltage så mange gæster
• Alle studentens gæster bevæger sig efter ankomst til skolen ned til et ledigt bord i fællesområdet og skal opholde sig siddende der, mens de er på skolen (med forbehold for nødvendige toiletbesøg). Der anvises så vidt muligt et bord fra skolens side.
• Huepåsætning og eventuel fejring af studenten på skolen sker ved det valgte bord i fællesområdet og ikke på gangarealer eller andre steder indendørs.
• Vi beder alle udefrakommende gæster om ikke at komme tidligere end 15 min. før det tidspunkt, hvor studenten springer ud.
• Vi beder om af fejringen af studenten på skolen tidsmæssigt begrænses til ca. 30 min. efter at studenten har fået hue på for at sikre plads til alle.
• Alle gæster opholder sig enten i bevægelse til fællesområdet eller i fællesområdet ved kantinen under hele besøget på skolen.

Dimission 25. juni i Musikteatret
• Dimission afholdes i Musikteatret i Holstebro
• Vi planlægger med to dimissioner kl. 9 og kl. 11.30:
– Kl. 9.00: 2n, 2o, 3b, 3c, 3d, 3e, 4v
– Kl. 11.30: 2p, 2s, 3f, 3k, 3y, 3z
• Hver student vil kunne invitere to pårørende til dimission
• Afvikling på den måde sker inden for rammen af de gældende regler og styres rent praktisk af personale på musikteatret – husk at komme ca. 15-30 min. før jeres dimission, så I er på plads i Salen og forlad området efterfølgende uden yderligere ophold.